Pracownicy




" Wszystkiego, co naprawdę powinienem wiedzieć, nauczyłem się w przedszkolu " 

Robert Fulghum            

    Wszystkiego, co naprawdę powinienem widzieć, nauczyłem się w przedszkolu 

- o tym jak żyć, co robić, jak postępować, współżyć z innymi, patrzeć, odczuwać, myśleć, marzyć i wyobrażać sobie lepszy świat...

Oto rzeczy, których się nauczyłem:

* Dziel się wszystkim.

* Graj fair.

* Nie bij ludzi.

* Odkładaj rzeczy na miejsce.

* Sprzątaj po sobie.

* Nie bierz rzeczy, które nie są twoje.

* Jeśli kogoś skrzywdzisz, przeproś.

* Myj ręce przed jedzeniem.

*Spuszczaj wodę.

* Gorące ciasteczka i zimne mleko są zdrowe.

*Prowadź zrównoważone życie - ucz się, myśl, rysuj, maluj, śpiewaj, tańcz, baw się po trochu każdego dnia. 

* Każdego popołudnia utnij sobie drzemkę.

* Kiedy wychodzi się w świat trzeba uważać na samochody, trzymać się za ręce i nie oddalać się. 

* Bądź świadomy, że istnieją rzeczy niewyjaśnione.

Pomyśl o małym ziarenku w styropianowym kubku: korzenie rosną w dół, liście rosną w górę i nikt na prawdę nie wie dlaczego. Tak dzieje się ze wszystkim.

* Złote rybki, chomiki, białe myszki i nawet małe ziarenka w styropianowym kubku - wszystko przemija. My też.

* Pamiętaj o " Elementarzu"

* Pamiętaj pierwsze słowo, którego się nauczyłeś - najważniejsze ze wszystkich.


Żródło : Robert Fulghum  " All I REALLY NEED to Know I Learned in Kindergarten",

Villard Books, New York 1988

 

Tworzy ją zespół młodych, wykształconych, kreatywnych, pełnych pasji i ciepła nauczycieli dbających o przyjazną atmosferę przedszkola. Nasi nauczyciele mają bardzo dobry kontakt z dziećmi, dostrzegają i rozumieją ich potrzeby. W swojej pracy wykorzystują najnowsze koncepcje i metody które gwarantują nauczanie i wychowanie na najwyższym poziomie.



 

 

Krystyna Albigowska - Dyrektor Przedszkola, wychowawca.

 Najbardziej zależy mi na tym, aby nasi wychowankowie mogli powiedzieć, że w przedszkolu nauczyli się jak postępować, współżyć z innymi, myśleć i marzyć, a także tworzyć lepszy świat. Moim nadrzędnym celem jest przekazywanie dzieciom wartości (temat ten posłużył mi do napisania pracy o wychowaniu w duchu wartości). Chciałabym, aby nasze dzieci:

- miały poczucie własnej wartości
- były zaradne w różnych sytuacjach
- potrafiły zauważyć i rozumieć innych ludzi oraz różne sytuacje społeczne
- były samodzielne w radzeniu sobie z problemami
- miały aktywne podejście do problemu oraz szukały różnych rozwiązań
Pragnę tworzyć przedszkole, w którym dzieci czują się bezpieczne i kochane.



 

 


Paulina Lubik - Wychowawca

 

Karolina Skrzypek - Pomoc nauczyciela

 Jestem studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej. Praca z dziećmi daję mi dużo radości i satysfakcji,dlatego też niedawno zaczełam pracować w Przedszkolu "Jak u Mamy". Chciałabym nauczyć dzieci samodzielności, odwagi i zaufania, sprawić, by czuły się bezpieczne i kochane. W miarę upływu czasu pragnę stać się "podporą" dla dzieci, a swój "rozwój" przełożę na wszechwstronny rozwój moich przedszkolaków.

 

 

 

Paulina Prus - Logepeda

Ukończyłam Logopedię Ogólną i Kliniczną I stopnia na Uniwersytecie Warszawskim. Od kliku lat związana jestem z pracą zdziećmi, pracowałam jako niania i animatorka. Prowadzę zajęcia logopedyczne i glottodydaktyczne w Międzynarodowym Przedszkolu Panda. Pracuję w Niepublicznej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, gdzie w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju pracuję z maluchami z różnymi zaburzeniami.W ramach swojej edukacji i praktyk zapoznałam się z funkcjonowaniem wielu placówek medycznych i oświatowych. W swojej pracy skupiam  się na tym, żeby terapia logopedyczna była nie tylko ćwiczeniami ale i dobrą zabawą.

 


 

 


Mateusz Oszusty Fizjoterapeuta

Pan Mateusz w Przedszkolu "Jak u Mamy" prowadzi gimnastykę korekcyjną. Zajęcia te polegają przede  wszystkim na grach i zabawach ruchowych o charakterze ogólnorozwojowym, zapobiegającym powstawaniu wad postawy prowadzonych w formie opowieści ruchowej, które angażują każde dziecko.

Pan Mateusz posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z najmłdszymi dziećmi, ukończył wiele kursów t.j "Kinesiotaping"; "Mobilizacje mięśniowo- powięziowe z technikami wspomagającymi"; "Ocena FMS"- uzyskanie certyfikatu i tytułu eksperta oceny FMS i wiele innych. 

W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem oraz wspieraniem  prawidłowego rozwoju fizycznego, psychofizycznego i emocjonalnego.

 

Małgorzata Czepiel - Nauczyciel rytmiki

Ciocia Małgosia współpracuje z Przedszkolem Jak u Mamy od 6 lat. Jest nauczycielem z wieloletnim doświadczeniem. W swojej pracy wykorzystuje szereg metod aktywizujących dzieci do śpiewu, tańca i muzykowania. Uczy w wielu przedszkolach, kołach muzycznych, domach kultury, oraz Pałacu Dzieci i Młodzieży.

 

Istotną rolę w życiu małych dzieci odgrywa muzyka, wywiera ona korzystny wpływ na wszystkie strefy rozowju; intelektualną, ruchową. społeczną, emocjonalną. Zabawy instrumentami daje dziecku możliwość pobudzania i rozwojania ekspresji twórczej, a nauka piosenek rozwija pamieć dziecka, koncentracje uwagi i wzbogaca jego zasób słownictwa. Warto również pamiętać, że muzyka działa uspokajająco i uwrażliwia dziecko na drugiego człowieka.  

 

  Katarzyna Lendzioszek - Nauczyciel zajęć z ceramiki

Pani Kasia w Naszym Przedszkolu prowadzi zajęcia z ceramiki. Ukończyła AWF w Warszawie ze spacjalizacją gimnastyki korekcyjnej, a także wiele kursów t.j.;ceramika, decoupage i obróbka drewna), joga dla dzieci, zumba dla dzieci, fitness i dietetyka.

Glina stanowi podstawowy surowiec do wyrobu ceramiki,  jest materiałem bardzo plastycznym. Dzieci na zajęciach ćwiczą z nią raczki poprzez wałkowanie, wyciskanie, uderzanie, wyrabianie jej w najróżniejszy sposób.

Praca z gliną bardzo dobrze wpływa na harmonijny rozwój dzieci. Wycisza, uczy skupienia i cierpliwości. Zgniatanie, ugniatanie i wałkowanie gliny zaspokaja naturalną potrzebę dziecka, przygotowuje w ten sposób rękę do nauki pisania. Znakomicie stymuluje i rozwija układ nerwowy. Rozwija wyobraźnię, zdolności manualne, ekspresję plastyczną, a przede wszystkim jest wspaniałą zabawą i sprawia dzieciom autentyczną frajdę. Ceramika została uznana za technikę terapeutyczną i relaksacyjną.

 

Kamil Rząca- Instruktor tańca

Moją przygodę z tańcem rozpocząłem w dziecięcym zespole tańca ludowego. Początkowa fascynacja folklorem szybko przerodziła się w życiową pasję, a następnie w pracę zawodową. Wiedzę zdobytą wieloletnią pracą na parkiecie ugruntowałem Instruktorskim Kursem Kwalifikacyjnym w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie uzyskując wykształcenie równorzędne ze średnim specjalistycznym w dziedzinie tańca. Jako wieloletni tancerz miałem okazję poznać i doskonalić różne techniki taneczne takie jak taniec współczesny, jazzowy oraz towarzyski. Ukończyłem również Kurs Dydaktyczno-Pedagogiczny na Uniwersytecie Warszawskim.

Jako instruktor tańca pracuję od 2007 roku. Swoje wieloletnie doświadczenie wykorzystuję w pracy z najmłodszymi ucząc Ich różnych stylów tanecznych, rozwijając poczucie rytmu, sprawność i koordynację ruchową oraz kształtując wyobraźnię przestrzenną. Taniec nie jest jednak wyłącznie formą gimnastykowania ciała, lecz także sposobem na wyrażanie emocji i uczuć oraz umożliwia rozwój poczucia własnej wartości i pewności siebie.       

 

 

 

  

   
 

 

..